Про насНапрямкиКомандаНовиниПодіїДонат
Ukraine Flag Icon
United Kingdom Flag Icon
Донат
Усі новини
Тендер на закупівлю послуг з реалізації таргетованої реклами аналітичного дослідження та гайду

Тендер на закупівлю послуг з реалізації таргетованої реклами аналітичного дослідження та гайду

Усі
Викривачі
Проєкти
Calendar Icon
01
December
2025

ГО «Фундація інституційного розвитку» оголошує тендер на закупівлю послуг для здійснення таргетованої реклами аналітичного дослідження та гайду в межах проєкту «Посилення культури викривання на субнаціональному рівні як запорука доброчесного відновлення».

‍Мета проєкту -  сприяти посиленню інституційної спроможності органів місцевого самоврядування у запобіганні корупції шляхом розробки та пілотування типової політики впровадження культури викривання та захисту викривачів, проведення дослідження стану захисту викривачів в органах місцевого самоврядування, створення інтерактивних навчально-методичних матеріалів і проведення тренінгів для посадових осіб ОМС, антикорупційних уповноважених та громадськості з метою розвитку функціональної та дієвої системи викривання в громадах.

‍Термін надання послуг/виконання робіт: з дня підписання договору до 31 січня 2026 року.

Очікуваний результат:

  • Розробка та запуск інформаційної кампанії у мережі Facebook/Meta, включаючи налаштування рекламного кабінету, таргетингу та сегментацію цільової аудиторії.
  • Підготовка оголошень для запуску в рекламному кабінеті, включаючи налаштування текстів і їх параметрів, проведення A/B-тестування для визначення найбільш ефективних варіантів.
  • Моніторинг та оптимізація рекламних кампаній, включаючи контроль ключових показників ефективності (CTR, CPC, CPM тощо), коригування бюджету, ставок і параметрів таргетингу.
  • Проведення аналізу ефективності рекламних кампаній, у тому числі розрахунок ROMI, аналіз охоплення, залученості та конверсій, а також надання рекомендацій щодо підвищення результативності.
  • Підготовка та надання Замовнику звітів за результатами проведених рекламних кампаній, включаючи таблиці з ключовими показниками та опис оптимізаційних дій.
  • Оплата та забезпечення розміщення рекламних оголошень у Facebook/Meta (Facebook, Instagram) у межах погодженого бюджету.
  • Надання квитанцій з рекламного кабінету із фіксованими сумами витрат на запуск рекламного оголошення в межах погодженого бюджету.

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги: 

  1. Досвід налаштування та ведення рекламних кампаній у Facebook/Instagram від 1 року.
  2. Реалізовані кейси з підтвердженими результатами (принаймні 3).
  3. Навички роботи з аналітикою (Meta Ads Manager, Google Analytics).

Критерії оцінки:

  1. Досвід налаштування та ведення рекламних кампаній у Facebook/Instagram від 1 року – 30 балів максимум:
  • 1-2 роки досвіду – 10 балів;
  • 3-5 років досвіду – 20 балів;
  • більше 5 років досвіду – 30 балів.

2. Вміння проводити аналітичну оптимізацію кампаній - 15 балів максимум:

- базовий рівень (відстежування основних метрик) – 5 балів;

- середній рівень (оптимізація ставок, бюджету, базові A/B тести) – 10 балів;

- високий рівень (ROMI, сегментація аудиторій, розгорнута аналітика та рекомендації) – 15 балів.

3. Навички роботи з аналітикою (Meta Ads Manager, Google Analytics) – 25 балів максимум:

- досвід роботи з аналітикою 1-2 роки – 10 балів;

- досвід роботи з аналітикою 3-5 роки – 18 балів;

- досвід роботи з аналітикою більше 5 років – 25 балів.

Максимальна кількість балів, яку можливо набрати: 70 балів.

Метод відбору:

Контракт укладається з кандидатом, чия пропозиція буде оцінена та визначена як:

а) така, що відповідає критеріям/прийнятна, та

б) набере найвищий сукупний бал за попередньо визначеним набором технічних та фінансових критеріїв, відповідно до запиту.

*Технічний бал: 70%

*Фінансовий бал: 30%

Фінансова пропозиція кандидата розглядається лише у тому випадку, коли технічний бал набере мінімум 70% зі 100% можливих відповідно до технічної пропозиції (49 балів).

Максимальна кількість балів за фінансову частину надається пропозиції, в якій буде запропонована найнижча ціна, та буде дорівнювати 30 балам. Інші фінансові пропозиції будуть оцінені за наступною формулою: 30 балів (максимальна кількість за фінансову частину)  Х (найнижча ціна із усіх запропонованих пропозицій заявників) / (запропонована ціна).

Пропозиція, яка отримала сукупну більшу кількість балів після додавання оцінок технічної та фінансової пропозицій, буде розглядатися як найбільш прийнятна та рекомендована для укладення Контракту.

Тендерна пропозиція має містити:

  1. Заповнену форму тендерної пропозиції: https://docs.google.com/document/d/1Ow07ei8WpnAWj2pJHitW7sz987yhg7fP/edit;  
  2. Додаток № 1 до Тендерної пропозиції: Реалізовані кейси з підтвердженими результатами (принаймні 3);
  3. Сканкопія Статуту (для юридичних осіб) / витягу з Державного реєстру про створення ФОП, а також копію Витягу з реєстру платників податків;
  4. Резюме.

Правила оформлення тендерної пропозиції:

1. Учасники мають подавати пропозиції у електронному вигляді.

2. Надані сканкопії документів мають бути розбірливими та якісними.

3. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.

4. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 днів з дати закінчення терміну надання пропозицій.

5. Тендерна пропозиція має бути отримана Фундацією в електронному вигляді.

6. У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання тендерних пропозицій, то така пропозиція не приймається до оцінки.

7. До участі у оцінці тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам Оголошення та формі тендерної пропозиції.

‍

Для участі у конкурсі надсилайте свою тендерну пропозицію на електронну адресу tender@fid4ua.com з приміткою «Послуги з реалізації таргетованої реклами аналітичного дослідження та гайду в межах проєкту «Посилення культури викривання на субнаціональному рівні як запорука доброчесного відновлення». 

Кінцевий термін подачі заявок – 11 грудня 2025 року до 11 год. 00 хв. за київським часом.

Додаткова інформація: 

Учасник конкурсних торгів обов’язково повинен додатково надавати інформацію у відповідності до додатків, що зазначені в технічних та кваліфікаційних вимогах

Найбільш вигідна тендерна пропозиція визначається серед тендерних пропозицій, які відповідають умовам цього Оголошення та умовам Тендерної пропозиції, згідно критеріїв оцінки, які зазначені у тендерній пропозиції.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 3 (трьох) робочих днів з дати відкриття тендерних пропозицій з можливістю продовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у тендерних пропозиціях, не більше ніж на 3 (три) робочих дні.

Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень учасникам тендеру поштою або електронною поштою. Переможцю процедури закупівлі упродовж 5 (п’яти) робочих днів, з моменту визнання його переможцем, буде надіслане електронною поштою письмове повідомлення про акцепт його пропозиції.

Фундація залишає за собою право вимагати від учасників конкурсних торгів (тендеру) додаткові матеріали або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень пропозицій вимогам специфікації.

Учасники конкурсних торгів погоджуються з тим, що Фундація не повертає матеріали, подані на будь-якій стадії проведення конкурсних торгів.

Будемо раді бачити Вас у нашій команді!

‍

FFID Logo

Ми допомагаємо інституціям ставати доброчесними, ефективними та стійкими.

Донат
Контент
Напрями діяльностіКомандаНовиниПодії
Соціальні мережі
LinkedInFacebook
Контакти
fid4ua@fid4ua.com
Голова, Оксана Броневицька
Тел.: +380 67 608 16 08
Виконавчий директор, Катерина Дацко
Тел.: +380 67 271 81 82
Юридична адреса: місто Львів, вул.Шептицьких, будинок 10