Про насНапрямкиКомандаНовиниПодіїДонат
Ukraine Flag Icon
United Kingdom Flag Icon
Донат
Усі новини
Тендер на закупівлю послуг з проведення дизайнерського оформлення освітніх та аналітичних продуктів

Тендер на закупівлю послуг з проведення дизайнерського оформлення освітніх та аналітичних продуктів

Усі
Викривачі
Проєкти
Calendar Icon
15
October
2025

Тендер на закупівлю послуг з проведення дизайнерського оформлення освітніх та аналітичних продуктів

ГО «Фундація інституційного розвитку» оголошує тендер на закупівлю послуг для дизайнерського оформлення освітніх та аналітичних продуктів в межах проєкту «Посилення культури викривання на субнаціональному рівні як запорука доброчесного відновлення».

‍Мета проєкту -  сприяти посиленню інституційної спроможності органів місцевого самоврядування у запобіганні корупції шляхом розробки та пілотування типової політики впровадження культури викривання та захисту викривачів, проведення дослідження стану захисту викривачів в органах місцевого самоврядування, створення інтерактивних навчально-методичних матеріалів і проведення тренінгів для посадових осіб ОМС, антикорупційних уповноважених та громадськості з метою розвитку функціональної та дієвої системи викривання в громадах.

‍Термін надання послуг/виконання робіт: з дня підписання договору до 31 грудня 2025 року.

‍Очікуваний результат:

1) Дизайн дослідження «Культура викривання в органах місцевого самоврядування» - 1 од – кількість сторінок – до 50.

2) Дизайн Гайду для потенційних викривачів – 1 од – кількість сторінок – 20-25.

3) Дизайн шаблонів/пам’яток/чек-листів – 5 од.

4) Дизайн презентацій для 5 воркшопів – 5 од.

‍Обов’язкові кваліфікаційні вимоги: 

1) Досвід дизайнерського оформлення освітніх та навчальних продуктів не менше 2-х років;

2) Надання прикладів проведеної попередньої роботи: принаймні 2;

3) Досвід роботи з юридичними текстами (за наявності).

Критерії оцінки:

1. Досвід надання послуг дизайнерського оформлення текстів, створення інформаційних постерів/листівок – 30  балів максимум:

  • 2-3 роки досвіду – 10 балів;
  • 4-5 років досвіду – 20 балів;
  • більше 5 років досвіду – 30 балів.

2. Досвід роботи з юридичними текстами - 15 балів максимум:

  • відсутність досвіду роботи із текстами юридичного спрямування - 0 балів;
  • досвід роботи із 1-3 текстами юридичного спрямування – 10 балів;
  • досвід роботи із 4 і більше текстами юридичного спрямування – 15 балів.

3. Високий рівень володіння графічним дизайном та технічними програмами – 25 балів максимум:

  • виконання робіт лише в одній програмі – 10 балів;
  • виконання робіт в 2 програмах – 18 балів;
  • виконання робіт в трьох і більше програмах – 25 балів.

Максимальна кількість балів, яку можливо набрати: 70 балів.

‍Метод відбору:

Контракт укладається з кандидатом, чия пропозиція буде оцінена та визначена як:

а) така, що відповідає критеріям/прийнятна, та

б) набере найвищий сукупний бал за попередньо визначеним набором технічних та фінансових критеріїв, відповідно до запиту.

*Технічний бал: 70%

*Фінансовий бал: 30%

Фінансова пропозиція кандидата розглядається лише у тому випадку, коли технічний бал набере мінімум 70% зі 100% можливих відповідно до технічної пропозиції (49 балів).

Максимальна кількість балів за фінансову частину надається пропозиції, в якій буде запропонована найнижча ціна, та буде дорівнювати 30 балам. Інші фінансові пропозиції будуть оцінені за наступною формулою: 30 балів (максимальна кількість за фінансову частину)  Х (найнижча ціна із усіх запропонованих пропозицій заявників) / (запропонована ціна).

Пропозиція, яка отримала сукупну більшу кількість балів після додавання оцінок технічної та фінансової пропозицій, буде розглядатися як найбільш прийнятна та рекомендована для укладення Контракту.

Тендерна пропозиція має містити:

1. Заповнену форму тендерної пропозиції: https://docs.google.com/document/d/1MlI6oD6rLxewZ-fbB2z9banB3yoOvJss/edit; 

2. Додаток № 1 до Тендерної пропозиції: «Приклади виконаних робіт з дизайнерського оформлення освітніх продуктів»;

3. Сканкопія Статуту (для юридичних осіб) / витягу з державного реєстру про створення ФОП. а також копію Витягу з реєстру платників податків.

4. Резюме.

Правила оформлення тендерної пропозиції:

1. Учасники мають подавати пропозиції у електронному вигляді.

2. Надані сканкопії документів мають бути розбірливими та якісними.

3. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.

4. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 днів з дати закінчення терміну надання пропозицій.

5. Тендерна пропозиція має бути отримана Фундацією в електронному вигляді.

6. У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання тендерних пропозицій, то така пропозиція не приймається до оцінки.

7. До участі у оцінці тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам Оголошення та формі тендерної пропозиції.

Для участі у конкурсі надсилайте свою тендерну пропозицію на електронну адресу tender@fid4ua.com з приміткою «Послуги з проведення дизайнерського оформлення освітніх та аналітичних продуктів «Посилення культури викривання на субнаціональному рівні як запорука доброчесного відновлення». 

Кінцевий термін подачі заявок – 25 жовтня 2025 року до 11 год. 00 хв. за київським часом.

Додаткова інформація: 

Учасник конкурсних торгів обов’язково повинен додатково надавати інформацію у відповідності до додатків, що зазначені в технічних та кваліфікаційних вимогах

Найбільш вигідна тендерна пропозиція визначається серед тендерних пропозицій, які відповідають умовам цього Оголошення та умовам Тендерної пропозиції, згідно критеріїв оцінки, які зазначені у тендерній пропозиції.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 3 (трьох) робочих днів з дати відкриття тендерних пропозицій з можливістю продовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у тендерних пропозиціях, не більше ніж на 3 (три) робочих дні.

Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень учасникам тендеру поштою або електронною поштою. Переможцю процедури закупівлі упродовж 5 (п’яти) робочих днів, з моменту визнання його переможцем, буде надіслане електронною поштою письмове повідомлення про акцепт його пропозиції.

Фундація залишає за собою право вимагати від учасників конкурсних торгів (тендеру) додаткові матеріали або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень пропозицій вимогам специфікації.

Учасники конкурсних торгів погоджуються з тим, що Фундація не повертає матеріали, подані на будь-якій стадії проведення конкурсних торгів.

‍Будемо раді бачити Вас у нашій команді!

‍

FFID Logo

Ми допомагаємо інституціям ставати доброчесними, ефективними та стійкими.

Донат
Контент
Напрями діяльностіКомандаНовиниПодії
Соціальні мережі
LinkedInFacebook
Контакти
fid4ua@fid4ua.com
Голова, Оксана Броневицька
Тел.: +380 67 608 16 08
Виконавчий директор, Катерина Дацко
Тел.: +380 67 271 81 82
Юридична адреса: місто Львів, вул.Шептицьких, будинок 10