Громадська організація «Фундація інституційного розвитку» (далі – Фундація) шукає експерта з організації онлайн-заходів на платформі ZOOM у межах пілотного проєкту з навчання та працевлаштування водійок автобусів, що реалізується за ініціативи Міністерства розвитку громад та територій України в партнерстві зі структурою ООН Жінки та за фінансової підтримки Швеції.
Опис проєкту:
Проєкт She Drives спрямований на створення нових робочих місць для жінок у сфері пасажирських перевезень та розширення їхніх можливостей для задоволення потреб ринку праці у сфері міських пасажирських перевезень завдяки підготовці водійок автобусів відповідно до вимог транспортної реформи в Україні та європейських стандартів.
Роль експерта:
Забезпечення підбору найбільш відповідного пакету послуг платформі ZOOM під потреби проєкту, а також навчань для команди проєкту щодо ефективного використання платформи.
Продукти наданих послуг:
1. Аналіз можливостей різноманітних пакетів послуг платформи Zoom Business та підбір та придбання найкращої для потреб проєкту та команди.
2. Проведення консультацій для команди Фундації щодо особливостей ефективного використання платформи Zoom Business для проведення онлайн-заходів, запланованих в межах реалізації проєкту.
Основні вимоги до кандидата/ки:
1. Досвід роботи фасилітатором або тренером не менше 1 року;
2. Досвід організації та технічного супроводу онлайн заходів на платформі Zoom Business;
3. Наявність мінімум 2-х контактів осіб, які можуть надати рекомендації про досвід співпраці.
Критерії оцінки:
1. Досвід роботи - перевага надаватиметься кандидатам, які мають показовий досвід роботи фасилітатором або тренером (ваговий коефіцієнт 30).
2. Досвід роботи із Zoom Business - оцінюватиметься наявність досвіду організації та технічного супроводу онлайн заходів на платформі Zoom Business (ваговий коефіцієнт 50).
3. Рекомендації - відгуки та рекомендації попередніх клієнтів є позитивними. Наявність співпраці з неурядовими та міжнародними організаціями буде перевагою (ваговий коефіцієнт 20).
5. Цінова пропозиція є співмірною рівню професіоналізму кандидата/тки та є найбільш вигідною в межах визначеного бюджету.
Тендерна пропозиція має містити:
1. CV;
2. Комерційну пропозицію з конкретною вартістю кожної послуги;
3. Контактні дані попередніх клієнтів;
4. Копію реєстраційного документа, що підтверджує державну реєстрацію (витяг з ЄДР/свідоцтво/інше).
Тендерні пропозиції без однієї з цих складових не будуть допускатися до розгляду тендерним комітетом.
Для участі у конкурсі надсилайте свою тендерну пропозицію на електронну адресу fid4ua@fid4ua.com з приміткою «Експерт платформи Zoom Business».
Кінцевий термін подачі заявок - 15 квітня 2025 року включно.
Додаткова інформація:
Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 3 (трьох) робочих днів з дати відкриття тендерних пропозицій з можливістю продовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у тендерних пропозиціях, не більше ніж на 3 (три) робочих дні.
Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень учасникам тендеру поштою або електронною поштою. Переможцю процедури закупівлі упродовж 5 (п’яти) робочих днів, з моменту визнання його переможцем, буде надіслане електронною поштою письмове повідомлення про акцепт його пропозиції.
Фундація залишає за собою право вимагати від учасників конкурсних торгів (тендеру) додаткові матеріали або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень пропозицій вимогам специфікації.
Будемо раді бачити Вас у нашій команді!