Про насНапрямкиКомандаНовиниПодіїДонат
Ukraine Flag Icon
United Kingdom Flag Icon
Донат
Усі новини
Тендер на закупівлю послуг автошколи для забезпечення теоретичного та практичного навчання учасників проєкту для отримання посвідчення водія категорії СЕ

Тендер на закупівлю послуг автошколи для забезпечення теоретичного та практичного навчання учасників проєкту для отримання посвідчення водія категорії СЕ

Проєкти
Усі
Calendar Icon
23
June
2025

Громадська організація «Фундація інституційного розвитку (далі – Фундація) впроваджує проєкт «Реалізація пілотної ініціативи залучення ветеранів до професій на ринку праці у сфері логістики» який реалізується за ініціативи Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України, в рамках Програми реабілітації та реінтеграції  ветеранів, яку реалізує Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) за підтримки Державного департаменту США (далі – Проєкт).

В межах проєкту Фундація  оголошує тендер на закупівлю послуг автошколи для забезпечення теоретичного та практичного навчання учасників проєкту за напрямом «підготовка водіїв транспортних засобів, категорія «СЕ».

До участі у тендері запрошуються підрядники, які здійснюють свою діяльність у м. Київ, м. Біла Церква, м. Львів, м. Запоріжжя, м. Дніпро та м. Кривий Ріг, що визначені як пріоритетні регіони надання послуг. Разом з тим, участь не обмежується лише зазначеними регіонами, за умови забезпечення належного виконання умов закупівлі. Відбір переможця тендеру відбувається для кожного окремого регіону.  Кількість учасників, які пройдуть навчання, буде визначена після проведення інформаційної кампанії з відбору учасників проєкту та повідомленим переможцям тендеру. 

Основні вимоги до змісту та обсягу послуг, що закуповуються:

1. Обсяг послуг: повний цикл теоретичного та практичного навчання водіїв транспортних засобів категорії СЕ для 24 учасників проєкту (3-10 осіб у межах одного міста).

2. Тривалість теоретичного та практичного навчання: не менше 37  академічних годин теоретичного навчання та не менше 15 академічних годин практичного навчання.

3. Формат навчання: онлайн (дистанційно) або офлайн (стаціонарно) для проходження теоретичного навчання. Офлайн (стаціонарно) для проходження практичного навчання. Часовий режим проведення занять – денна та/або вечірня форма навчання – відповідно до можливостей учасників та технічних умов підрядника. 

4.  Строк надання послуг (період проведення навчання): з 27 липня до 17 жовтня 2025 року.

5. Вимоги до матеріально-технічного забезпечення: наявність справного вантажного транспортного засобу, що відповідає вимогам підготовки водіїв категорії СЕ, та придатного для проведення практичного навчання.

6. Вимоги до підрядника: 

  • наявність ліцензії на провадження освітньої діяльності у сфері професійної (професійно-технічної) освіти;
  • наявність сертифіката про державну акредитацію закладу з професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації водіїв (за категорією СЕ).

6. Вимоги до спеціалістів (інструкторів) з навчання: 

  • наявність в інструкторів, які залучаються до проведення теоретичного навчання, дійсного атестата спеціаліста, що підтверджує право на здійснення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів за напрямом «Основи законодавства у сфері безпеки дорожнього руху, етика (психологічні основи) водія транспортного засобу, будова і технічне обслуговування транспортного засобу, основи керування транспортним засобом і вимоги до безпеки дорожнього руху»;
  • наявність в інструкторів, які залучаються до проведення практичного навчання, дійсного атестата спеціаліста, що підтверджує право на здійснення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів за напрямом «Практичне керування транспортним засобом категорії СЕ», з урахуванням спеціальних положень, що стосуються керування транспортними засобами цієї категорії.

З огляду на особливості фінансування Проєкту, який реалізується за рахунок грантових коштів, оплата за надані послуги може здійснюватися на умовах передоплати, часткової передоплати або оплати за фактом надання послуг –  залежно від погоджених сторонами умов. 

У зв’язку з цим, просимо учасників тендеру у складі своєї комерційної пропозиції окремо зазначити про прийнятні для них умови оплати, включаючи порядок, розмір і строки розрахунків (наприклад, повна або часткова передоплата, поетапна оплата, оплата за фактом надання послуг тощо).

Остаточні умови оплати послуг Виконавця, включаючи порядок, розмір і строки розрахунків,  будуть узгоджені між сторонами за результатами переговорів, що відбудуться після розгляду поданих коменрційних пропозицій і визначення переможця тендеру. Узгоджені умови будуть відображені в укладеному договорі.

Зацікавленим сторонам необхідно підготувати свою цінову пропозицію, заповнивши Додаток 2. Детальний опис послуг та критеріїв оцінювання пропозицій наведено у Додатку 1. В складі своєї комерційної пропозиції учасник має надати в електронному (сканованому) вигляді наступні документи:

  • Додаток 2 (Заповнена українською мовою за затвердженою формою та підписана форма пропозиції) в форматі PDF;
  • Кошторис, який включає всі послуги, що планується надати в межах закупівлі, з розбивкою на складові, включаючи необхідні податки та збори (в довільній формі)  в форматі PDF;
  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або ФОП, або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в форматі PDF;
  • Копія ліцензії на провадження освітньої діяльності у сфері професійної (професійно-технічної) освіти , та копія сертифіката про державну акредитацію закладу (щодо перепідготовки водіїв транспортних засобів за категорією СЕ) у форматі PDF;
  • Копії атестатів спеціалістів (інструкторів), які залучаються до теоретичного та практичного навчання, що підтверджують право на здійснення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів за напрямом «Основи законодавства у сфері безпеки дорожнього руху, етика (психологічні основи) водія транспортного засобу, будова і технічне обслуговування транспортного засобу, основи керування транспортним засобом і вимоги до безпеки дорожнього руху» та «Практичне керування транспортним засобом категорії СЕ» у форматі PDF;
  • Довідка у довільній формі, підписана уповноваженою особою, що підтверджує готовність забезпечити надання послуг з теоретичного та практичного навчання за напрямом «підготовка водіїв транспортних засобів, категорія «СЕ» особам з інвалідністю, з обов’язковим зазначенням груп інвалідності (І, ІІ, ІІІ), які можуть бути допущені до навчального процесу. 

Учасники, які не нададуть вказані документи, будуть дискваліфіковані. 

Додатки до цього тендерного оголошення можете знайти за посиланням. 

Крім того, учасники, які внесені до переліку осіб, позбавлених права участі у контрактах, грантах або інших угодах, відповідно до інформації, оприлюдненої на офіційному урядовому порталі США SAM.gov, підлягають автоматичній дискваліфікації від участі у тендері. 

Участь у процедурі закупівлі допускається лише за умови відсутності конфлікту інтересів. У разі встановлення факту наявності конфлікту інтересів з боку учасника, така пропозиція підлягає автоматичній дискваліфікації.

До укладення договору Переможець тендеру повинен надати копії завірених в установленому порядку документів згідно цього оголошення: копію статуту (у останній редакції) та копію документів, що підтверджують повноваження особи на укладення договору.

У випадку вашої зацікавленості, просимо надсилати комерційні пропозиції з моменту оголошення тендеру до 20:00, 04липня 2025 року на електронну адресу: tender@fid4ua.com з темою листа «Пропозиція автошколи щодо послуг на отримання посвідчення водія категорії СЕ в межах проєкту з перекваліфікації ветеранів». 

Надсилаючи пропозиції електронною поштою, переконайтеся, що вони підписані, відправляються у форматі *.pdf. Копії документів, що додаються до пропозиції, повинні бути у форматі .pdf і не містити вірусів чи пошкоджень.

Звертаємо увагу на те, що Фундація не несе відповідальності за будь-які витрати, пов’язані з підготовкою та подачею постачальником пропозиції, незалежно від результату або способу проведення процесу відбору. Фундація залишає за собою право обрати одного, декількох, або жодного підрядника в межах закупівлі. 

Дякуємо за увагу! Чекаємо на ваші пропозиції.

Термін надання комерційних пропозицій продовжено до 20:00, 04 липня 2025 року

‍

FFID Logo

Ми допомагаємо інституціям ставати доброчесними, ефективними та стійкими.

Донат
Контент
Напрями діяльностіКомандаНовиниПодії
Соціальні мережі
LinkedInFacebook
Контакти
fid4ua@fid4ua.com
Голова, Оксана Броневицька
Тел.: +380 67 608 16 08
Виконавчий директор, Катерина Дацко
Тел.: +380 67 271 81 82
Юридична адреса: місто Львів, вул.Шептицьких, будинок 10