Про насНапрямкиКомандаНовиниПодіїДонат
Ukraine Flag Icon
United Kingdom Flag Icon
Донат
Усі новини
Тендер на закупівлю послуг автошколи для забезпечення теоретичного та практичного навчання на водія навантажувача

Тендер на закупівлю послуг автошколи для забезпечення теоретичного та практичного навчання на водія навантажувача

Проєкти
Усі
Calendar Icon
30
June
2025

Громадська організація «Фундація інституційного розвитку» (далі – Фундація) впроваджує проєкт «Залучення ветеранів до професій у сфері логістики», який реалізується у партнерстві з Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України за сприяння Ради міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) у межах Програми реабілітації та реінтеграції ветеранів та за підтримки Державного департаменту США (далі – Проєкт).

В межах проєкту Фундація оголошує тендер на закупівлю послуг з професійної перекваліфікації для забезпечення теоретичного та практичного навчання учасників проєкту за напрямом «підготовка водіїв навантажувача».

До участі у тендері запрошуються підрядники, які здійснюють свою діяльність у м. Київ, м. Біла Церква, м. Львів, м. Запоріжжя, м. Дніпро та м. Кривий Ріг,, що визначені як пріоритетні регіони надання послуг. Разом з тим, участь не обмежується лише зазначеними регіонами, за умови забезпечення належного виконання умов закупівлі. Відбір переможця тендеру відбувається для кожного окремого регіону.  Кількість учасників, які пройдуть навчання, буде визначена після проведення інформаційної кампанії з відбору учасників проєкту та повідомлена переможцям тендеру. 

Основні вимоги до змісту та обсягу послуг, що закуповуються:

1. Обсяг послуг: повний цикл теоретичного та практичного навчання водіїв навантажувача для 22 учасників проєкту (3-10 осіб у межах одного міста).

2. Тривалість, зміст та результати теоретичного та практичного навчання: 

Теоретичний курс має включати обов’язкові теми: безпека праці, будова навантажувача, технічне обслуговування та ремонт тощо, і тривати не менше мінімально необхідного обсягу годин для опанування професії “Водій навантажувача”. 

Практичне навчання тривалістю не менше 15 академічних годин. 

Після успішного проходження навчання учасники отримують документ установленого державного зразка (сертифікат, свідоцтво), що підтверджує їхню перекваліфікацію.

3. Формат навчання: онлайн (дистанційно) або офлайн (стаціонарно) для проходження теоретичного навчання. Офлайн (стаціонарно) для проходження практичного навчання. Часовий режим проведення занять – денна та/або вечірня форма навчання – відповідно до можливостей учасників та технічних умов підрядника. 

4.  Строк надання послуг (період проведення навчання): з 1 серпня до 30 вересня 2025 року.

5. Вимоги до матеріально-технічного забезпечення: наявність справного транспортного засобу – навантажувача, що відповідає вимогам чинного законодавства України для підготовки водіїв навантажувача, та придатний для проведення практичного навчання.

6. Вимоги до підрядника: 

Наявність ліцензії на провадження освітньої діяльності у сфері професійної (професійно-технічної) освіти, з додатком за видом підготовки: професійно-технічне навчання, перепідготовка та/або підвищення кваліфікації за професією «Водій навантажувача».

7. Вимоги до спеціалістів (інструкторів) з навчання: наявність посвідчення водія на право керування транспортним/ми засобом/ами відповідної категорії, кваліфікації «Водій навантажувача», досвіду роботи спеціалістом (інструктором) з навчання водіїв навантажувачів та відповідність спеціаліста іншим вимогам чинного законодавства України. 

Додатки до оголошення за посиланням: https://cutt.ly/0rTixOXU 

З огляду на особливості фінансування Проєкту, який реалізується за рахунок грантових коштів, оплата за надані послуги може здійснюватися на умовах передоплати, часткової передоплати або оплати за фактом надання послуг –  залежно від погоджених сторонами умов. 

У зв’язку з цим, просимо учасників тендеру у складі своєї комерційної пропозиції окремо зазначити про прийнятні для них умови оплати, включаючи порядок, розмір і строки розрахунків (наприклад, повна або часткова передоплата, поетапна оплата, оплата за фактом надання послуг тощо).

Остаточні умови оплати послуг Виконавця, включаючи порядок, розмір і строки розрахунків,  будуть узгоджені між сторонами за результатами переговорів, що відбудуться після розгляду поданих комерційних пропозицій і визначення переможця тендеру. Узгоджені умови будуть відображені в укладеному договорі.

Зацікавленим сторонам необхідно підготувати свою цінову пропозицію, заповнивши Додаток 2. Детальний опис послуг та критеріїв оцінювання пропозицій наведено у Додатку 1. В складі своєї комерційної пропозиції учасник має надати в електронному (сканованому) вигляді наступні документи:

  • Додаток 2 (Заповнена українською мовою за затвердженою формою та підписана форма пропозиції) в форматі PDF;
  • Кошторис, який включає всі послуги, що планується надати в межах закупівлі, з розбивкою на складові, включаючи необхідні податки та збори (в довільній формі)  в форматі PDF;
  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або ФОП, або Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців  та громадських формувань в форматі PDF;
  • Копія ліцензії на провадження освітньої діяльності у сфері професійної (професійно-технічної) освіти з додатком за видом підготовки: професійно-технічне навчання, перепідготовка та/або підвищення кваліфікації за професією «Водій навантажувача», у форматі PDF;
  • Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного) у період 2020-2025 років, підписана уповноваженою особою та складена за формою згідно з Додатком 3 (із зазначенням предмета договору, номеру, дати, адреси, контактного телефону, найменування контрагента);
  • Довідка у довільній формі, підписана уповноваженою особою, що підтверджує готовність забезпечити надання послуг з теоретичного та практичного навчання за напрямом «підготовка водіїв навантажувача» особам з інвалідністю, з обов’язковим зазначенням груп інвалідності (І, ІІ, ІІІ), які можуть бути допущені до навчального процесу. 

Учасники, які не нададуть вказані документи, будуть дискваліфіковані. 

Крім того, учасники, які внесені до переліку осіб, позбавлених права участі у контрактах, грантах або інших угодах, відповідно до інформації, оприлюдненої на офіційному урядовому порталі США SAM.gov, підлягають автоматичній дискваліфікації від участі у тендері. 

Участь у процедурі закупівлі допускається лише за умови відсутності конфлікту інтересів. У разі встановлення факту наявності конфлікту інтересів з боку учасника, така пропозиція підлягає автоматичній дискваліфікації.

До укладення договору Переможець тендеру повинен надати копії завірених в установленому порядку документів згідно з цим оголошення: копію статуту (в останній редакції) та копію документів, що підтверджують повноваження особи на укладення договору.

У випадку вашої зацікавленості, просимо надсилати комерційні пропозиції з моменту оголошення тендеру до 20:00 7 липня 2025 року на електронну адресу: tender@fid4ua.com з темою листа «Пропозиція автошколи щодо надання послуг з перекваліфікації за професією «Водій навантажувача» в межах проєкту з перекваліфікації ветеранів». 

Надсилаючи пропозиції електронною поштою, переконайтеся, що вони підписані, відправляються у форматі *.pdf. Копії документів, що додаються до пропозиції, повинні бути у форматі .pdf і не містити вірусів чи пошкоджень.

Звертаємо увагу на те, що Фундація не несе відповідальності за будь-які витрати, пов’язані з підготовкою та подачею постачальником пропозиції, незалежно від результату або способу проведення процесу відбору. Фундація залишає за собою право обрати одного, декількох, або жодного підрядника в межах закупівлі. 

Дякуємо за увагу! Чекаємо на ваші пропозиції.

Дедлайн подачі комерційних пропозицій – 7 липня 2025 року, 20:00

‍

FFID Logo

Ми допомагаємо інституціям ставати доброчесними, ефективними та стійкими.

Донат
Контент
Напрями діяльностіКомандаНовиниПодії
Соціальні мережі
LinkedInFacebook
Контакти
fid4ua@fid4ua.com
Голова, Оксана Броневицька
Тел.: +380 67 608 16 08
Виконавчий директор, Катерина Дацко
Тел.: +380 67 271 81 82
Юридична адреса: місто Львів, вул.Шептицьких, будинок 10