Про насНапрямкиКомандаНовиниПодіїДонат
Ukraine Flag Icon
United Kingdom Flag Icon
Донат
Усі новини
Тендер на закупівлю освітніх послуг з професійної підготовки за напрямом «Фахівець із зовнішньоекономічної діяльності»

Тендер на закупівлю освітніх послуг з професійної підготовки за напрямом «Фахівець із зовнішньоекономічної діяльності»

Проєкти
Усі
Calendar Icon
30
August
2025

Проєкт «Залучення жінок до професій у сфері логістики» втілюється ГО «Фундація інституційного розвитку» за ініціативи Міністерства розвитку громад та територій України в співпраці з Міжнародною фінансовою корпорацією (IFC) та за фінансування Державного секретаріату Швейцарії з економічних питань (SECO) (далі – Проєкт).

У межах проєкту «Залучення жінок до професій у сфері логістики» Фундація оголошує тендер на закупівлю освітніх послуг з професійної підготовки слухачів за напрямом «Фахівець із зовнішньоекономічної діяльності».

Основні вимоги до змісту та обсягу послуг, що закуповуються:

1. Обсяг послуг: надання повного циклу теоретичного та практичного навчання з професії “Фахівець із зовнішньоекономічної діяльності” для учасниць, які раніше не мали досвіду роботи за даною професією та потребують первинної професійної підготовки, та/або учасниць, що мають досвід роботи у сфері понад 1 рік. 

Загальна кількість учасниць - 30 осіб. Кількість осіб без досвіду/з досвідом буде визначена після проведення інформаційної кампанії з відбору учасниць проєкту та повідомлена переможцю тендеру. 

Навчальний курс має включати теоретичні заняття, виконання практичних завдань, в тому числі домашніх завдань, а також передбачати  форми контролю та оцінювання рівня засвоєних  знань учасницями. 

2. Тривалість, зміст та результати навчання: 

Курс має включати обов’язкові теми, але не обмежуватись ними: правові основи ЗЕД, організація зовнішньоекономічних операцій, види та підготовка зовнішньоекономічних документів, митне регулювання та класифікація товарів, застосування Incoterms (в редакціях 2010, 2020 та/або новіші),  та управління ланцюгами постачання, валютне регулювання та форми міжнародних розрахунків. 

Тривалість програми навчального курсу має бути в обсязі, необхідному та достатньому для опанування професії, але не перевищувати 4 місяці (оптимальний строк навчання - 3 місяці).

Після успішного проходження навчання учасниці отримують документ (сертифікат, свідоцтво), що підтверджує їхню перекваліфікацію.

3. Формат навчання: онлайн (дистанційно). Часовий режим проведення занять – денна та/або вечірня форма навчання – відповідно до можливостей учасниць та технічних умов підрядника.  

4.  Строк надання послуг (період проведення навчання): з 1 жовтня 2025 року по 25 січня 2026 року.

5. Вимоги до матеріально-технічного забезпечення: наявність зручної онлайн-платформи та/або доступу до прослуханих лекцій та навчальних матеріалів, з можливістю моніторити відвідуваність занять та проходження навчальних блоків учасницями.

6. Вимоги до підрядника: 

  • наявність правових підстав для проведення навчального курсу, що підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (якщо діяльність здійснюється на підставі КВЕДу) та/або наявність ліцензії на провадження освітньої діяльності;
  • наявність досвіду надання освітніх послуг у сфері логістики, зокрема за професією “Фахівець із зовнішньоекономічної діяльності” не менше двох років.

7. Вимоги до викладачів: викладачі, які проводитимуть курс, повинні мати щонайменше 3 роки практичного досвіду у сфері логістики, а також досвід викладання або проведення тренінгів, курсів, семінарів не менше 1 року. Наявність відповідних сертифікатів або кваліфікації у сфері логістики є обов’язковою умовою. 

З огляду на особливості фінансування Проєкту, який реалізується за рахунок грантових коштів, оплата за надані послуги буде здійснюватися на умовах часткової передоплати (не більше 30%) та оплати за фактом надання послуг.  Зазначені умови будуть відображені в укладеному договорі.

Зацікавленим сторонам необхідно підготувати свою цінову пропозицію, заповнивши Додаток 2. Детальний опис послуг та критеріїв оцінювання пропозицій наведено у Додатку 1. 

В складі своєї комерційної пропозиції учасник має надати в електронному вигляді наступні документи:

  • Додаток 2 (Заповнена українською мовою за затвердженою формою та підписана форма пропозиції) в форматі PDF;
  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або ФОП, або Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців  та громадських формувань в форматі PDF;
  • Копія ліцензії на провадження освітньої діяльності (у разі здійснення освітньої діяльності на підставі ліцензії), у форматі PDF;
  • Програма курсу (з переліком тем та годин начитки за кожною темою), завірена підписом та печаткою уповноваженої особи, у форматі PDF.

Учасники, які не нададуть вказані документи, будуть дискваліфіковані. 

Додатки можете знайти за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1stXIZZ6rI7BKXT8xcgkkhTpfvpmlOPWDZULXa1vTLzw/edit?usp=sharing 

У випадку вашої зацікавленості, просимо надсилати комерційні пропозиції з моменту оголошення тендеру до 20:00, 06 вересня 2025 року на електронну адресу: tender@fid4ua.com з темою листа «Пропозиція щодо надання послуг з навчання за професією «Фахівець ЗЕД» в межах проєкту «Залучення жінок до професій у сфері логістики». 

Надсилаючи пропозиції електронною поштою, переконайтеся, що вони підписані, відправляються у форматі *.pdf. Копії документів, що додаються до пропозиції, повинні бути у форматі .pdf і не містити вірусів чи пошкоджень.

Звертаємо увагу на те, що Фундація не несе відповідальності за будь-які витрати, пов’язані з підготовкою та подачею постачальником пропозиції, незалежно від результату або способу проведення процесу відбору. Фундація залишає за собою право обрати одного, декількох, або жодного підрядника в межах закупівлі. 

Дякуємо за увагу! Чекаємо на ваші пропозиції.

‍

Термін надання комерційних пропозицій до 06 вересня 2025 року, 20:00
FFID Logo

Ми допомагаємо інституціям ставати доброчесними, ефективними та стійкими.

Донат
Контент
Напрями діяльностіКомандаНовиниПодії
Соціальні мережі
LinkedInFacebook
Контакти
fid4ua@fid4ua.com
Голова, Оксана Броневицька
Тел.: +380 67 608 16 08
Виконавчий директор, Катерина Дацко
Тел.: +380 67 271 81 82
Юридична адреса: місто Львів, вул.Шептицьких, будинок 10